Pages

Friday 18 March 2016

PATI HERBA MAK BIDAN

Pati Herba Mak Bidan


DESCRIPTION

BELI DISINI !!!

1001 Khasiat khas kepada ibu yang baru lepas bersalin atau dara/wanita sebagai supplement tambahan untuk mengembalikan keremajaan tubuh badan dan merapatkan kembali vagina anda.
PATI HERBA MAK BIDANPati Herba Mak Bidan mempunyai 1001 Khasiat  khas kepada ibu yang baru lepas bersalin atau dara/wanita sebagai supplement tambahan untuk mengembalikan keremajaan tubuh badan dan merapatkan kembali vagina anda. KHASIAT PATI HERBA MAK BIDANDengan 14 Ramuan Herba tradisi Melayu Turun Temurun.
  1. Dihasilkan dalam  lebih 14 ramuan herbal tradisi turun termurun  iaitu mas cotek, Dong Loui, manjakani, kacip atimah, pueraria Mirifica,kurma,acaiberry,kunyit, Delima dan Akar Serapat,Pegaga, Roselle ,Habatussauda,Honey goat Seed,Kunyit , Halia, Ketumbar, Lada hitam, Lada putih. JIntan putih, Bunga Cengkih  dan Saffron
  2. Ianya sangat sesuai digunakan untuk semua orang khasnya kepada ibu yang baru lepas bersalin atau dara/wanita sebagai supplement tambahan untuk mengembalikan keremajaan tubuh badan dan merapatkan kembali vagina anda.
  3. Ia berupaya menguatkan akar rambut, memperbanyakkan susu, dan menguatkan /mengetatkan Rahim. Selamat mencuba!!

CARA PENGUNAAN PATI HERBA MAK BIDAN
  1. Ambil 2 sudu setiap pagi & malam.
  2. Minum banyak air putih.
  3. Simpan di tempat sejuk selepas dibuka

BELI DISINI !!!

KANDUNGAN/ISIPADUPati Herba Mak Bidan: 250ml
  KANDUNGAN PATI HERBA MAK BIDAN
  1. Kacip Fatimah mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual
  2. Manjakani mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin
  3. Pueraria Mirifica memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul.Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara.
  4. Acai Berry merupakan antioksidan yang tinggi.
  5. Kunyit untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkit nafsu kelamin dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah barah buah dada dan rahim
  6. Akar serapat kayu manis,saffron, habatussauda,rosselle,buah tin,Pegaga,Horney Goat Seed, dan T emulawak dapat memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan, menjaga dan mengimbangi kekuatan badan serta merangsang tenaga batin.
  7. Roselle melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik yang dilakukan oleh radikal bebas(Roselle kaya dengan anti oksidan)
  8. Delima mampu mengurangkan penyakit jantung dan penumpukan lemak. Selain itu, delima mengandungi antioksidan yang luar biasa tinggi. Kerana itu, ia dimanfaatkan untuk menangkis serangan radikal bebas.
  9. Ketumbar, Lada Hitam, Lada Putih, Jintan putih, Bunga Cengkih menggalakkan kekenyalan dan keanjalan kulit

No comments:

Post a Comment