Pages

Friday 3 March 2017

Kapsul Buasir Rawatan Buasir Tanpa Pembedahan

kapsul buasir jason king


Rawatan Buasir Tanpa Pembedahan

Azab kesakitan akibat buasir anda bakal tamat…

“Dah Tak Tahan Dah Dengan Buasir,Tolong Bagitau Kalau Ada Ubat Yang Berkesan..Saya Dah Tak Tahan Sangat!!”

Begitulah yang berlaku kepada kebanyakan mereka yang mengalami buasir. Masalah ini terjadi kepada ramai orang tidak kira lelaki atau perempuan. Apa yang berlaku ialah pangkal usus yang sepatutnya berada di dalam dubur terkeluar terjojol. Bagi yang serius, ada yang mengalami buasir berdarah.

Nak duduk atas kerusi pun sakit bang!

Kalau sakit perut nak membuang air besar, ini bahagian paling mencabar bagi mereka yang mengalami masalah buasir. Rasa nak menjerit pun ada. Jalan pun terkangkang-kangkang. Inilah azab yang dialami oleh mereka yang mengalami masalah buasir.
Itu belum lagi nak buat aktiviti lain macam naik motor atau basikal.
rawatan buasir

Nak Rasa Nasi Lemak Anak Dara Pun Tak Boleh Bang!

Tengok orang makan sedap-sedap, kita kena tahan diri. Makan pedas sikit, meraung dalam toilet tu. Terliur juga nak makan nasi lemak anak dara yang viral tu. Tapi apakan daya, buasir ku menghalang. Anak dara cantik macamana sekalipun jual, aku terpaksa tolak.
Serius bang.
Makan sambal sikit je. Rasa berapi kat bawah sana…
Jeles bang tengok orang makan sedap-sedap. Kita pula kena pantang bagai. Salah makan, meraung. Tengok toilet pun rasa fobia. Bila ditahan-tahan, sembelit pulak. Lagi seksa dalam jamban..

Nak Solat Kena Standby Pakaian Tambahan..

Nak ke mana mana, nak solat mesti kena tukar dulu seluar dalam dan pakaian sebab dah kotor sebab buasir ini. Memang sangat terganggu. Kadang-kadang keluar darah melekat pada seluar. Tak berani nak pakai pakaian cerah takut darah terbocor kat belakang.
Memang buasir ni banyak nikmat kita tak dapat rasa. Itu kalau dibiarkan berterusan tak berubat. Prestasi di bilik tidur pun memang out terus. Tak nak mengemut pun tak boleh. Pedih.
Kalau kena penyakit ni, carilah ubat…

Nak Jumpa Doktor Pun Malu..

Siapa tak malu bang. Jumpa doktor nak kena tanya macam-macam. Benda ni kena kat bahagian sulit.  Kalau boleh, tak nak ada orang tahu masalah buasir ni. Ada ke cara rawatan buasir yang murah dan tak payah bedah? Mana duit sangat nak bedah-bedah tu.
Kami ada produk sesuai untuk anda…
Ia mudah sebab dalam bentuk kapsul. Orang tak tahu pun anda makan ubat buasir. Lagipun 1 biji je sehari. Tak payah nak kena bancuh la.. sapu minyak la.
Telan je sebiji kapsul. Selesai masalah.

Kapsul Buasir Jason King

Cara murah, mudah dan selamat untuk anda mengatasi masalah buasir anda. Ia cara rawatan buasir paling mudah untuk semua. Dengan ubat buasir ini cukup mudah, hanya sebiji sehari. Penderitaan anda akan semakin hilang perlahan-lahan. Paling cepat 3 hari masalah anda akan selesai.
kapsul buasir jason king

KLIK SINI UNTUK BELI

Jason King? Itukan watak dalam Filem Tan Sri P.Ramlee, Pendekar Bujang Lapok. Ya. Betul! Dalam filem tu, dia ada masalah buasir walaupun gangster macamana sekalipun. Sakit buasir tak pilih status..Bujang, Anak dara, mak dara, dato’, Tun sekalipun kalau dah kena iktiarlah cari ubat buasir.
Guna 3,4 hari sudah reda segala kesakitan tu.
Ubat buasir ini dibuat dalam bentuk kapsul. Jadi anda mudah membawanya ke mana-mana termasuk di dalam poket atau tas tangan. Makan hanya 1 biji sehari.
Sekotak Kapsul Buasir Jason King ini mengandungi 20 kapsul untuk kegunaan selama 20 hari. Kebiasannya selepas 3 hari, akan nampak tanda positif seperti buasir mengecut.
Lepas tu, nikmat untuk membuang air besar kembali kepada anda.

Betul ke ia berkesan?

Berikut adalah antara testimoni yang diperolehi setakat ini. Ia akan ditambah daripada masa ke semasa.
Disclaimer : Perubahan dan tindakbalas kepada individu adalah berbeza bergantung kepada kesesuaian badan, hormon dan jangka sakit.
Disclaimer : Perubahan dan tindakbalas kepada individu adalah berbeza bergantung kepada kesesuaian badan, hormon dan jangka sakit.
Disclaimer : Perubahan dan tindakbalas kepada individu adalah berbeza bergantung kepada kesesuaian badan, hormon dan jangka sakit.
Disclaimer : Perubahan dan tindakbalas kepada individu adalah berbeza bergantung kepada kesesuaian badan, hormon dan jangka sakit.

>>KLIK SINI UNTUK BELI

Produk Kapsul Buasir adalah Halal dan Disahkan selamat oleh Kementeran Kesihatan Malaysia (KKM)

Sijil Halal MS 2424 : 2012 1 085-10/2012

KKM MAL11085021TC


Ianya mempunyai pelekat hologram KKM pada kotak. Ini orang tak boleh tipu sebab ia dikeluarkan sendiri oleh KKM untuk produk yang telah disahkan oleh pihak mereka.

Macamana Nak Beli Kapsul Buasir Jason King Ni?

KLIK SINI UNTUK BELI


Kos Penghantaran adalah PERCUMA. Kami tanggung. Anda akan terima dalam masa 1-3 hari bekerja dengan mengunakan Pos Laju. Klik Sini Untuk Dapatkan Kapsul Buasir Anda.
P/S: Jika tak keberatan, mohon share kat kawan-kawan yang mungkin ada masalah buasir. Mungkin ia boleh membantu menyelesaikan masalah mereka. Bagi yang pernah kena pasti tahu azabnya penyakit ini. Ubat dah ada cuma ramai yang tak tahu ada cara berkesan untuk mengatasi masalah ni. Klik je butang share dibawah. Yang ada logo-logo tu.

No comments:

Post a Comment